niedziela, 28 czerwca 2015

BookAThon - Podsumowanie

Jestem strasznie leniwa! Mój BookAThon wyszedł strasznie czytałam może przez pierwsze dwa dni! Chyba nie mogę czytać tego co zaplanowałam. Muszę wybierać książki spontanicznie. Na jakie mam ochotę, bo z musu to po kilku rozdziałach nie modę już dalej czytać. I jeszcze pozamieniałam sobie książki wzięłam jakieś inne i tyle. Jednak obiecuję sobie, że kiedyś przeczytam wszystkie te książki, które miałam przeczytać. W sumie przeczytałam "Do wszystkich chłopców, których kochałam", "Akademia mroku. Więzy krwi", "Akademia mroku. Rozdarte dusze", i 300 stron "Love rosie" i jedynie dosłownie parę stron reszty ksiażek, które miałam przeczytać. Jednak takie akcje powinny odbywać się częściej. Pokonujemy wtedy swoje słabości i stwierdzamy ile tak naprawdę możemy przeczytać, a ja w końcu zabiorę się za przeczytanie reszty mojego stosika. Lecę. Pa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jak już tu jesteś, to zostaw coś po sobie! To motywuje. :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Devon.