niedziela, 21 czerwca 2015

BookAThon


Na pewno wszyscy książkoholicy usłyszeli o akcji Anity, z http://bookreviews.pl, Olgi z https://www.youtube.com/channel/UCGwb0HDls_iDidD4ku5fMsw oraz Eweliny (https://www.youtube.com/channel/UCvZCPUFSS7F79BmddVmsRNQ). Bardzo ciekawy pomysł, dlatego z chęcią się do niego przyłączam ( Natalka, bo Klaudii się nie chce, ale znalazłam dla niej świetny pomysł z fajnego bloga, a mianowicie całonocne czytanie o tym potem). Jest tu kilka zadań na każdy dzień najbliższego tygodnia. A więc do dzieła. :)

1.Dokończ książkę, której nie skończyłeś. niedziela
Dla mnie jest to "Do wszystkich chłopców, których kochałam" właściwie to już to dokończyłam. I jest świetna nigdy tyle się nie uśmiałam przy książce. Czekam na następną część P.S I still love you.
Stron:448

 2.Przeczytaj książkę, która czeka na ciebie już kilka lat. poniedziałek
 Hobbit czyli tam i z powrotem jakoś nigdy nie było okazji do  przeczytania tego. Uwielbiam fantastykę, ale jakoś nigdy mnie do tego nie ciągnęło, a teraz jest najwyższy czas!
Stron: 320

 3.Przeczytaj książkę z gatunku po który najrzadziej sięgasz. wtorek
Zadko sięgam po jakieś straszne książki więc mój wybór padł na Cmętarz zwieżąt. Leży ta książka u mnie już od dłuższego czasu. Chyba jestem strasznie leniwa!
Stron: 424

 4.Książka, którą wybrała dla ciebie inna osoba. środa
I tutaj daję wam pole do popisu napiszcie mi w komentarzu jaką mam przeczytać, a ja wybiorę jakąś propozycję. Jeśli nikt nie napiszę będzie to książka, którą wybierze dla mnie koleżanka. 

 5.Przeczytaj książkę i obejrzyj jej filmową adaptację. czwartek
Love rosie wprawdzie już zaczęta, ale co tam. Uwielbiam film i popełniłam straszny błąd! Nigdy nie oglądajcie filmu,a potem przeczytajcie książkę nigdy tak nie róbcie! 
Stron: 512

 6.Bestseller, którego jeszcze nie czytałaś. piątek
Widziałam już u nie jednej osoby tę książkę w stosiku BookAThon-owym, a mianowicie Więzień Labiryntu. Mam nadzieję, że zdążę połknąć ją w całości!
Stron:424

7.Przeczytaj podczas bookathonu 1500 stron.
Bez jednej pozycji jest 2128. WOW nawet nie wiedziałam, że tyle wyjdzie ciekawe czy dam radę. Codziennie i tu trzymajcie mnie za słowo będę dodawać króciutki wpis jak mi poszło. Zobaczymy naprawdę jak mi wyjdzie!
 

4 komentarze:

  1. Proponuję jakąś książkę z mojego wyzwania np. Eleonora&Park ponieważ czyta się szybko ;)
    http://littlebooksmonster.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak to może się za nią wezmę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochane świetne książki. Większość z nich już czytałam a o innych słyszałam. Wybieram dla was Szukając Alaski Johna Greena a jeśli już czytałyście to Miniaturzystkę Jessie Burton. Życzę powodzenia i trzymam kciuki!
    Buziaki
    www.filigranoowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy :) Obu książek nie czytałyśmy więc się zastanowimy i jakąś wybierzemy.

      Usuń

Jak już tu jesteś, to zostaw coś po sobie! To motywuje. :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Devon.