środa, 29 lipca 2015

7 Deadly Sins Book TAG


Hej!
Na piszczę czystą prawdę nudzi mi się! Nie mam co robić pewnie nie którzy zapytają: to dlaczego nie czytasz? Hmm.. jak by to ująć czytam "Zbuntowaną", ale puki co jestem zła na Tris. Łatwo się obrażam, ale pewnie zaraz mi przejdzie także może skończę dziś mam nieco ponad 130 stron do przeczytania.  przeglądam rożne wpisy na blogach, które obserwuje i wpadłam na ten Tag, a że mi się nudzi to go zrobię :). Więc do dzieła! Zapraszam na siedem grzechów głównych książkoholika!
 
1. CHCIWOŚĆ - najtańsza i najdroższa książka na twojej półce?

 Patrzę i patrzę na moje książki i dochodzę do wniosku, że najdroższą książką jaką posiadam jest "Harry Potter i insygnia śmierci". Książka kosztowała mnie 49 złotych, a najtańszą jest jedna księga "Pamiętników wampirów" Walka. Tak dziwnie stoi na półce, bo jest jedna od komplet, ale kosztowała mnie 3 złote. Teraz poszukuję reszty tego wydania, bo może w końcu przeczytam cały ten cykl. 
 
2. GNIEW - jakiego autora jednocześnie kochasz i nienawidzisz?

Kurczę ja mam tak ze wszystkimi autorami. Każdego uwielbiam, ale podczas czytania nie jednokrotnie się denerwuję, bo coś nie idzie tak jak ja bym chciała. Najwięcej denerwuję się przy "Grze o tron"   George R. R. Marti. Ten człowiek ciągle kogoś zabija, albo robi jakiemuś bohaterowi krzywdę wtedy gdy zdarzę akurat kogoś polubić.
 
3. OBŻARSTWO - książka, którą możesz pożerać ciągle bez żadnego wstydu?

Potrafię każdą każdą książkę czytać niezliczoną ilość razy, ale zdecydowanie cały cykl "Rywalek" Kiery Cass. Chyba aż dziś sobie usiądę i poczytam moje ulubione fragmenty. A może chcecie, żebym zrobiła listę moich ulubionych fragmentów?

4. LENISTWO - czytanie jakiej książki zaniedbałaś przez swoje lenistwo?

Niech ja pomyślę... Hobbita. Miałam go przeczytać do szkoły, ale jednak wyszło tak, że go nie przeczytałam zamiast tego przeczytałam "Historię żółtej ciżemki" (polecam jeśli ktoś lubi historię).  W te wakacje postanowiłam się za niego wziąć i może uda mi się go przeczytać jeszcze w tym tygodniu. 

5. PYCHA - o jakiej książce mówisz najwięcej kiedy chcesz zabłysnąć jako bardzo inteligentny czytelnik?

Proste pytanie "Gra o tron" mogę ciągle podawać jakieś szczegóły. Lubię ją do tego stopnia, że niekiedy się zapominam i potrafię urzyć mnóstwa przykładów ze świata Westeros jako moich argumentów, a potem nikt tego nie rozumie. 
6. NIECZYSTOŚĆ - jakie cechy uważasz za najbardziej atrakcyjne u bohaterów? 

Jejku nie  wiem. Nie mam pojęcia  
7. ZAZDROŚĆ - jakie książki najbardziej chciałabyś dostać jako prezent?

Chyba wszystkie jakie tylko istnieją. A tak bardziej realnie to "Fangirl" muszę sobie ją sprawić! Całą sagę "pieśni lodu i ognia", chciałabym, żeby książki Kirsty Moseley zostały wydane w Polsce przeczytałam już dwie i chcę więcej mogli by je naprawdę wydać są świetne! "Alicja w krainie zombi" i tonę innych książek, ale te tak najbardziej.

No tak jakoś jakoś mi to wyszło. Mam nadzieję, że wam się podało. Zapraszam do komentowania  
 

2 komentarze:

  1. Bardzo fajny cykl! Ja nigdy nie kupiłam książki za 3zł, najwyżej bodajże za 5zł

    http://biblioteczka-eileenjoy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Była to jakaś wyprzedaż księgarni i dlatego była taka tania. Teraz tylko żal mi, że nie kupiłam więcej.

      Usuń

Jak już tu jesteś, to zostaw coś po sobie! To motywuje. :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Devon.