środa, 12 sierpnia 2015

Flowers book TAG

Będąc dziś w moim przydomowym ogródku natknęłam się na mnóstwo kwiatów i kwiatuszków. Pomyślałam sobie, a może stworzyć taki Tag w końcu trzeba zabłysnąć kreatywnością. Po szperałam w Necie żeby zobaczyć czy takich Tagów nie ma i nie znalazłam, a jeśli ktoś takie coś stworzył to przepraszam, że podkradłam temat. Tak więc do tego musiałam pogrzebać na temat znaczenia, ale i nie tylko, ale z resztą zobaczcie sami jak mi to wyszło!

Na pierwszy rzut idą niezapominajki. Kwiatki jak z bajki.

Niezapominajka czyli książka o której nigdy nie zapomnisz. 

Zdecydowanie "Przeminęło z wiatrem"  uwielbiam tę powieść. Może opowiada o wojnie i upartej Scarlett O'Hara, która dąży z uparciem do celu, ale ta książka jest świetna. Poza tym kończy się w takim momencie, że ciało by się przeczytać kontynuację chociaż jej nie ma. :(


Autor obrazu Maria Roszkowska.







 Lilie  symbol czystości, niewinności i nieskończonego piękna.


 Lilie czyli książka z niewinną/ niewinnym bohaterem/bohaterką.


Właśnie zastanawiam się dlaczego to wymyśliłam? Ok mam znalazłam
Tessa tylko nie ta z "Diabelskim maszyn" tylko ta z serii After. Czterech mega grubych książek z czego przeczytałam tylko jedną i kawałek drugiej. Mam dość tej "miłości"... Zgadzacie się ze mną co nie, bo przecież ona do połowy pierwszego tomu no może krócej była taka no niewinna. Nic nie wiedziała liczyła się dla niej tylko szkoła. A jak głosi opis życie Tessy można podzielić na to co było przed poznaniem Hardina i po jego poznaniu.





Róże najlepiej czerwone, bo te symbolizują miłość.


Róże jako najlepsza książka o miłości, którą przeczytałaś.

Skończyłam dziś Ostatnią spowiedź tom 3 więc tak to jest najlepsze romansidło jakie czytałam. Po raz pierwszy się popłakałam czytając romansidło zazwyczaj tak nie przeżywam. Ale te zakończenie było takie smutne, a zarazem szczęśliwe. Naprawdę chciałam inne!!!




Goździk jego znaczenie różni się i zależy od tego w jakim kolorze jest. Ja mam tu różowy wieczna pamięć.




ego znaczenie również różni się w zależności od koloru.

Odkryj więcej na:
ego znaczenie również różni się w zależności od koloru.

Odkryj więcej na:
Różowy goździk czyli książka o której twoim zdaniem ludzkość nie zapomni.

Myślę, że o klasyce nikt nie zapomni. Raczej będzie to uwarunkowane od Narodu np. dla Nas Polaków będą to książki Henryka Sienkiewicza. Raczej będziemy pamiętać jego książki, które mówią o naszej historii.






Frezje to wyraz szacunku, uznania oraz radości, ale także zaproszenie do flirtu.


Uznaje się ją za wyraz szacunku, uznania, radości z przebywania razem ale także zaproszenia do flirtu.

Odkryj więcej na:
Frezje jako uznanie dla autora, że napisał coś tak cudownego.

Joanne Kathleen Rowling tak zdecydowanie dla niej.
Napisała najcudowniejszą książkę pod słońce dla każdego kto lubi choć odrobinę oderwać się od rzeczywistości. Jak dla mnie Harry Potter najlepsza książka mojego dzieciństwa.





 Cyklamen jeśli zakochani dają sobie w prezencie ten kwiat to oznacza on ostateczne rozstanie między nimi.


Cyklamen (fiołek alpejski) czyli książka którą już przeczyłaś i nie chcesz już więcej jej czytać.

Trochę pogmatwane, ale przecież ile jest takich książek co przeczytaliśmy i już nie mamy ochoty ich więcej razy czytać? W moim przypadku jest to "Zbuntowana"  chyba nie dałabym rady ponownie ją przeczytać. Niezgodna była fajna jak dla mnie mogła być tylko jedna część i było by dobrze.



 Hiacynt ogólne znaczenie czyli, wstyd za nasze/ czyjeś zachowanie.




  Hiacynt czyli książka w której główny bohater źle się zachowywał.

Może to trochę dziwne, ale nic lepszego nie przyszło mi na myśl do dopasowania.  Wielu osobom skojarzy się z Jacem z "Darów anioła", który był arogancki itd. jednak mi bardziej przypadła tu Allie z "Wybranych", bo przecież za swoje zachowanie trafiła do Cimmery.





 Chryzantema  kojarzy się nam ze smutkiem, ze zmarłymi. Znaczenie jej jest zupełnie inne. Jednak ja wolę z tym co nam się kojarzy.



Chryzantema czyli książkowy bohater który umarł i nie mogłam się z tą śmiercią pogodzić.

*Ci co nie czytali "Gwiazd naszych wina" SPOILER

Chyba nikt nie będzie  zdziwiony jeśli podam Augustus z  "Gwiazd naszych wina" On miał żyć. Lubiłam go! Więcej już nic nie napiszę na ten temat. Lubiłam go, a autor go tak po prostu uśmiercił.



Mam nadzieję, że was nie zanudziłam i, że nie zgłupieliście od moich kategorii.Może trochę za kwiatowo i wiosennie, ale w lato też kwitną kwiaty. Także jeśli wam się podobało zachęcam was do zrobienia tego Tagu.

2 komentarze:

  1. Bardzo fajny TAG, ja ostatnio zrobiłam Animal Book TAG u siebie, autorski :)
    Chętnie wezmę udział i w tym, jak znajdę odrobinę czasu :) Mam nadzieję, że nie masz nic przeciwko.? :)
    Tylko w "Gwiazd naszych wina" był Augustus, nie August, ale taka drobna pomyłka :)
    Jak to Jace i wstyd? On jest idealny! :D A poza tym, to właśnie go czyni wyjątkowym - aroganckość <3
    Allie nie kojarzę, bo nie czytałam "Wybranych" :)
    Ja nie interesuję się historią. :)
    Pozdrawiam i zapraszam na nową recenzję :3
    wyspa-ksiazek1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiedziałam, że coś pomylę, ale to wiedziałam! Oczywiście, że nie mam nic przeciwko. :)
      Na pewno wpadnę i przeczytam. :)

      Usuń

Jak już tu jesteś, to zostaw coś po sobie! To motywuje. :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Devon.