niedziela, 13 września 2015

Książkowa sztuka Book TAG




 Trochę mi się nudzi. No dobra nie mam pomysłu na żadne posty więc trochę poszperałam i znalazłam taki o to Tag. Może się wam spodoba niestety nie pamiętam z jakiego bloga to było... Chyba się nikt nie obrazi za to.  Tak wam tylko przypomnę, że go naszego Q&A jest trochę za mało pytań i może ktoś jeszcze wpadł na jakieś i chce je nam zadać chętnie odpowiemy.



 1. Najładniejsza okładka pojedynczej książki

Myśl Nataka myśl kurczę nie mam pojęcia jaką książkę by tu dać. Okazuje się, że jednak mam słabość do serii książkowych, a nie do pojedynczych tomów.  Mam znalazłam w prawdzie jeszcze nie przeczytana, ale niedługo ją przeczytam tylko uporam się z moim stosikiem, który leży i czeka. "Byliśmy Łgarzami" okładka tej książki mnie zachwyciła. Czy was też?

 

 2. Najbrzydsza okładka pojedynczej książki

Tak tu jestem zdecydowana "Przeminęło z wiatrem" moja ulubiona książka i jej stare okładki.  W prawdzie nie dziwię się, że mi się nie podobają zbytnio, bo kiedyś to nie dziś. I opraw graficzna bardzo się różni i tyle. 

 
 3. Najładniejsze okładki serii

Chyba muszę skończyć z całym tym powtarzaniem "Rywalek", dlatego ostatnio podobają mi się książki  z cyklu "Upadli". Te okładki mają coś w sobie, że przyciągają. Są mroczne i sprawiają, że chcę poznać ich tajemnicę. 





 4. Najbrzydsze okładki serii

Pewnie nikogo nie zaskoczy to, że tu wymienię stare okładki "Darów anioła", bo one są po prostu okropne. Jak można było zniszczyć tak książkę? No ja się pytam jak? Dobrze chociaż, że zrozumieli swój błąd i zrobili nowe okładki. Dzięki wam za to!


  
5. Okładka zapadająca w pamięć

Nie wiem dlaczego, ale okładka "Akademii dobra i zła". Ciągle widzę ją przed oczami jest naprawdę śliczna! Tak mroczna, a jednocześnie urocza.


 6. Okładka niepasująca do treści

Nie wiem dlaczego, ale "After" te okładki zupełnie do tej książki nie pasują. Wcale mi się nie kojarzą z treścią. Są ładne, ale bardziej kojarzą mi się z naturą. 


 
 7. Strony: białe czy żółte?

Białe zdecydowanie białe. Uwielbiam zdecydowanie są takie przejrzyste. 


8. Strony: cienkie czy grube? 


Zależy w jakiej książce. Jak w takiej grubej, starej tajemniczej to muszą koniecznie być grube, ale takie co czytam na co dzień to cienkie po prostu wygodnie się je czyta!
 

 9. Okładka: miękka czy twarda?

Miękka chyba, że jest to jakieś specjalne wydanie wtedy zdecydowanie w twardej. lepiej to wygląda. 

 10. Najlepsze wydawnictwo (pod względem wyglądu książek)

Uwielbiam wydawnictwo Jaguar, a to wszystko przez "Rywalki" i "Akademię dobra i zła". Uwielbiam to wydawnictwo!

Mam nadzieję, że się podobało.  Jak tak to zostaw po sobie komentarz. 


 

2 komentarze:

  1. Oo, mój TAG! Zobaczyłam go i od razu zaczęłam oglądać bloga :D Bardzo fajnie Ci wyszedł ^^ I też uważam, że okładka 'Akademii dobra i zła' jest prześliczna - ogromnie chciałabym mieć tę książkę c:

    LimoBooks :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znalazł się właściciel! :D Też chcę ją mieć puki co zadowoliłam się ebookiem. Nawet mojej siostrze się podoba. :)

      Usuń

Jak już tu jesteś, to zostaw coś po sobie! To motywuje. :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Devon.