sobota, 19 września 2015

NASTĘPCY!!!! - Kto oglądał, a kto nie?


Wczoraj o godzinie 18:00 na Disney Channel  mogliśmy nareszcie zobaczyć dłłłłuugo wyczekiwaną premierę "Następców". Czy warto było czekać? Zdecydowanie! Nigdy w życiu tak bardzo nie wyczekiwałam filmu. Zapewne nie ograniczy się to tylko do tego jednego razu, bo będę to oglądać jeszcze pewnie z kilka razy. Niestety moim paskudnym błędem było nie przeczytanie książki "Wyspa potępionych" Merissy De La Cruz, która jest prequelem do filmu. Ale spokojnie nadrobię to!


Sam film nie był zbyt długi nie trwał nawet dwóch godzin dla jednych to długo dla innych nie. Dla mnie zaś było to ZA KRÓTKO! Akcja filmu rozwijała się naprawdę szybko co spowodowało, że chłonęłam każdą minutę i kiedy film dobiegł końca było mi strasznie smutno. Chcę drugą część!!!!




Film zaczyna się od tego, że syn Pięknej i Bestii - Ben (Mitchell Hope) jako przyszły król daje szansę dzieciom z Wyspy potępionych szansę. Szansę życia jako normalni ludzie. Zaprasza ich więc do Auradonu. Nie zaprasza tam byle kogo, bo nie są to dzieci zwykłych przestępców tylko najgorszych z najgorszych. Mal (Dove Cameron) jako córka Diaboliny czyli urodzona przywódczyni i dziewczyna ze świetnymi fioletowymi włosami. Są takie urocze! Evie (Sofia Carson) córka Złej Królowej podobno najpiękniejsza ze wszystkich i bardzo kreatywna, a do tego ma niebieskie włosy!!! Kolejnym szczęśliwcem okazuje się Jay (Booboo Stewart) syn Jafara, urodzony rabuś. No i ostatni Carlos (Cameron Boyce) syn Cruelli de Mon, który uważa, że psy to najgorsze bestie na świecie. Tak więc rodzice do przyjemnych ludzi nie należą. Ale po mimo tego wszystkiego wydostają się z wyspy tylko czy na pewno po to, aby być normalnymi? Czy może dlatego, że dostali zadanie? No chyba Diabolina nie pościła by swojej córki Mal tylko po to by się zabawiała, ale tylko po to by zdobyła różdżkę. Czy im się uda? Dla tych co nie oglądali mają zagadkę ci co oglądali wiedzą  już to.



Film był naprawdę genialny!!! Strasznie mi się podobał i w końcu odpowiedział mi na pytanie, które dręczyło mnie od dzieciństwa po każdej skończonej bajce Co było dalej? No właśnie co było? Książka i film zdecydowanie odpowiedzą wam na to pytanie w 100%
Nie wiem dlaczego, ale najbardziej ze wszystkich polubiłam Evie, a nawet nie mamy nic wspólnego ze sobą. Ale nic na to nie poradzę. Tylko się nie martwcie każdy znajdzie swoją ulubioną postać, bo Kopciuszek też miała dzieci i Śpiąca Królewna i wiele innych książkowych postaci.
Oczywiście  poza świetnie ucharakteryzowanymi postaciami, które miały prze, ale to prześliczne kostiumy. Z resztą sami zobaczycie. Stały też świetne piosenki wplecione idealnie w treść filmu. Disney pokazał na co jest ich stać i oby więcej takich filmów! No w sumie to możecie na kręcić drugą część nie pogniewam się.

Tak więc ci co jeszcze nie oglądali KONIECZNIE MUSICIE OBEJRZEĆ jeśli jesteście prawdziwymi fanami disneya. Nawet ja obejrzę sobie to jeszcze raz i jeszcze raz. No dobra nawet nie wiem ile razy. A nawet mam dobrą wiadomość dla tych co jeszcze zwlekają, bo we wtorek o 18:00 będzie powtórka. dla mało pamiętliwych zapisać to sobie! I mi się pochwalić wrażeniami.

Źródła zdjęć:  http://nastepcy.disney.pl/galeria
Możecie na tej stronie przeczytać też więcej o "Następcach"


6 komentarzy:

  1. Powiem, że na prawdę mnie zaciekawiłaś, a o filmie na prawdę było głośno :D Jednak ostatnio nie mam na nic czasu i wątpię, że uda mi się go obejrzeć :(((

    Pozdrawiam, Lucy z Cmentarza zapomianych książek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A może Ci się kiedyś uda. Na pocieszenie zawsze masz książkę. :D

      Usuń
  2. O filmie i książce dużo się mówi, ale w sumie jakoś nie do końca jestem zainteresowana :P. W sumie to nigdy nie miałam aż takiego hysia na punkcie disneyowskich bajek. Wiem, dziwne xD.
    No ale kiedyś sobie ponadrabiam te bajki, których nie widziałam (taaa, nie oglądałam niektórych xd).
    A jeśli chodzi o "Co było dalej" to na razie chyba zostanę przy "After Ever After" Jona (Cozarta) xD. <3
    City of Dreaming Books

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No każdy ma swoje gusta, ale ja nic na to nie powadzę, że jestem totalnie zakochana w bajkach Disneya. :D

      Usuń
  3. Oglądałam Następców i mnie również film się bardzo podobał, teraz w kółko słucham soundtracku i sobie podśpiewuję! Początkowo trudno było mi się wbić w akcję, ale później było tylko lepiej i lepiej. Muszę jak najszybciej przeczytać książkę i nie mogę doczekać się kolejnej części!

    Books by Geek Girl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha :D Też mam cały soundtrack jednak nie śpiewam to było by zbyt bolesne dla innych. ;)

      Usuń

Jak już tu jesteś, to zostaw coś po sobie! To motywuje. :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Devon.