sobota, 26 września 2015

Q&A

 

W końcu nareszcie itd. zebrałyśmy się, aby odpowiedzieć na te pytania zadane pod potem Q&A. Było ich trochę i chyba nie zapomialyśmy o żadnym. Dziękujemy, że je zadaliście i w ogóle, a jeśli chcecie część drugą po prostu piszcie pytania w komentarzykach z dopiskiem Q i będziemy wiedziały o co chodzi, a teraz zapraszamy do czytania mordki! :D 

1.) Gdybyś miała do wyboru - dostawać darmowe książki  przez całe życie, ale w zamian musiałabyś porzucić swoich dotychczasowych przyjaciół, co byś wybrała?

KLAUDIA: Przyjaciół nie to, że książki są mniej ważne, ale przyjaciół.
NATALIA: Zdecydowanie przyjaciół! Książki zawszę mogę kupić przyjaciół niestety nie. :(
 
2.) Wymień trzy najgorsze trylogie/książki/serie, z jakimi się spotkałaś?

KLAUDIA: Nie mam pojęcia na razie takich nie znalazłam.
NATALIA: Puki co znalazłam dwie serie, które mi się nie spodobały: "Szeptem", bo to kopia Zmierzchu i seria "Jutro" jak dla mnie po przeczytaniu dwóch pierwszych książek były strasznie nudne.

3.) Jeśli miałabyś w swoim życiu polecić komuś tylko jedną książkę, to jaką? 

KLAUDIA: Nie jedną, a całą trylogię, a nawet dwie. XD
NATALIA: Może ta książka jest stara, ale zawszę będę ją kochać. "Przeminęło z wiatrem" jedyna książka, która zachwyciła mnie od pierwszej strony do ostatniej.

4. Jaką masz ulubioną piosenkę?

KLAUDIA: Żeby była to tylko jedna. ;)
NATALIA: Mamy taki sam problem Klaudia. A tak na poważnie to zmienia się w zależności od nastroju. :)

5.)Posłuchaj piosenki Phoebe Ryan "Ignition/Do you...". Co o niej sądzisz? 

KLAUDIA: Nawet spoko nutka. ;)
NATALIA: No nawet, nawet podoba mi się. :)
 
6.) Czy podobają Ci się książki Henryka Sienkiewicza?

KLAUDIA: Tak jedna. xd
NATALIA: Lubię książki tego autora muszę przeczytać wszystkie jego książki 

7.)Jeśli miałabyś na jeden dzień zmienić się miejscem z wybranym bohaterem książkowym, to kto by to był i dlaczego?

KLAUDIA: Z Americą, no bo sami wiecie pałac i książę mówią sami za siebie. :D
NATALIA: Będę może nie zbyt oryginalna, bo  w świecie Harrego Pottera. Magia, która istnieje w książkach mogłaby istnieć i tutaj oczywiście bez trzech zaklęć nie wybaczalnych. 

8.)Jaką książkę zabrałabyś na bezludną wyspę?

KLAUDIA: Hopeless nie da się mniej z chęcią zabrałabym całą biblioteczkę! 
NATALIA: Zgadzam się z tobą Klaudią w 100%, dlaczego tylko jedną? Ja bym zabrała Harrego Pottera, albo "przypadki Robinsona Crusoe" ta książka pomogłaby mi przeżyć na tej bezludnej wyspie. 

No to już wszystko to może od następnego Q&A jeśli je tylko chcecie.

                                              Klaudia & Natalka




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jak już tu jesteś, to zostaw coś po sobie! To motywuje. :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Devon.