wtorek, 13 października 2015

Projekt!!! (Rywalki - Kiera Cass)

Hejka Selectioners!!!

Ostatnio napadła mnie wielka fala kreatywności! A otóż jak wiecie obie jesteśmy fankami Kiery Cass, i wpadłam na taki pomysł, aby zrobić nasz taki dzień. Czyli raz w miesiącu ubierałybyśmy się podobnie, robiły podobną fryzurę czy coś innego, ważne, abyśmy pokazali, że jesteśmy fanami tej serii. trzeba by tylko omówić szczegóły i tak dalej oczywiście jeśli chcecie. Moja propozycja jest taka, że w któryś tam dzień miesiąca zakładałybyśmy np. niebieskie bluzki i robiły np. taką fryzurkę skojarzyło mi się tak akurat! ;)








                                                    













No więc jak wam się podoba ten pomysł? Mi osobiście bardzo odpowiada fajnie było by zobaczyć kto jest fanem serii. Jak wam się to podoba udostępniajcie, piszcie o tym poście itd.

                                                           Pa :*

4 komentarze:

  1. Śliczne te fryzury! Uwielbiam warkocze, niestety ostatnio ścięłam włosy i nie mogę ich nosić :( Bardzo ciekawy post!
    Buziaki!
    filigranoowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego ścięłaś włosy??? Nie będę mieć żalu sama też przed wakacjami ścięłam, ale już odrosły! :)

      Usuń
  2. Na prawdę ciekawy pomysł :D Mimo iż trochę zawiodłam się na Rywalkach to była to jedna z ciekawszych serii jakie czytałam ^^

    Pozdrawiam,
    Księgarz Cmentarny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Na czym tak bardzo się zawiodłaś?

      Usuń

Jak już tu jesteś, to zostaw coś po sobie! To motywuje. :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Devon.