sobota, 5 grudnia 2015

Darmowe książki dla Blogerek!

                                            

Dziś chcę Wam napisać o dość fajnej akcji dla Blogerek.

Prawda, że nie każdy z nas blogerów ma czas, aby odkrywać jakieś mało popularne, albo jakiekolwiek książki? W pewnym stopniu mamy na to czas, ale zdarza się Nam czytać wspaniałą książkę i zapomnieć jej tytułu. Tutaj Wydawnictwo Wymownia stworzyło bardzo fajną akcję otóż będzie wysyłało Nam e-booki różnych książek, gdyż chce wspierać czytelnictwo. A przecież i my się tym zajmujemy, bo naszym pięknym celem jest szerzenie czytelnictwa w Polsce. Dlatego warto było by się przyłączyć do tej akcji. A wszystkie inne szczegóły znajdziecie na tej stronce: link.

A tak poza tym o czym chcecie następny post?

16 komentarzy:

  1. Świetna akcja :) Także uczestniczę wraz z moim blogiem w tym kreatywnym przedsięwzięciu. Pozdrawiam :*
    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie z Twojego bloga się o tym dowiedziałam, a że czytam mnóstwo e-booków to pomyślałam sobie czemu nie?

      Usuń
  2. Bardzo ciekawa akcja. Chętnie bym z niej skorzystała, ale teraz nie będę mieć na to zbytnio czasu :)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna akcja! :)

    Zapraszam na konkurs!
    http://miedzypolkami-ksiazki.blogspot.com/2015/12/dzien-8-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ale chyba nie wezmę udziału ;)

      Usuń
  4. Właśnie przed chwilą przeczytałam o akcji na innym blogu. Mimo że mam w grudniu dość dużo książek do przeczytania i zrecenzowania, to jednak możliwe, że zgłoszę się. W końcu nie ma z góry nakładanych dat, do kiedy mamy zrecenzować dany tytuł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie i czemu by tu nie skorzystać?

      Usuń
  5. Z chęcią w akcji wezmę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jednak nie wezmę udziału 😢
    Www.opowiescidziwnejtresciii.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. słyszałam o tej akcji, jednak zdecydowanie wolę tradycyjne papierowe książki. pozdrawiam :)
    wyznaniaczytadloholiczki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie mam co czytać w drodze do szkoły, a książki są trochę ciężkie. :(

      Usuń
  8. O świetnie! :)
    http://soelliee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jak już tu jesteś, to zostaw coś po sobie! To motywuje. :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Devon.