sobota, 5 marca 2016

Q&A



Hejka!
Dziś w ten nie powiedziałabym, że piękny dzień, bo taki ponury. Mam dla Was odpowiedzi na Q&A, które kiedyś już nawet nie pamiętam kiedy ogłosiłam. Było całkiem sporo pytań więc z chęcią na nie odpowiedziałam, zresztą oceńcie sami. Jeśli chcecie więcej takich postów to napiszcie w komentarzu, a tak poza tym to chciała powrócić do serii "Poznajmy się z pisarzem" i chciałam zapytać czy macie jakieś szczególne życzenia?

Gdzie najczęściej czytasz?
U siebie w pokoju, w moim najwygodniejszym jak dla mnie łóżku, chociaż teraz coraz częściej w autobusie, bo nauka odciąga mnie od nałogowego czytania. :/

Zaginasz rogi książek?
Czasami, ale to bardzo rzadko najczęściej wtedy gdy się zagapię.

Jesz lub pijesz przy książkach?
Nie. Bo jak to robię to książka może ucierpieć przez to, a ja nie lubię mieć takich poniszczonych książek.

Ulubiona para książkowa?
Dużo ich mam więc wymienię tylko kilka: Jace i Clary, Maxon i America, Gideon i Gwendolyn no i masa innych. ;)

Jedna z książek, której za dobrze nie wspominasz?
Oj jest kilka takich książek "Niezgodna",  nie podobała mi się za bardzo, seria "Jutro" też nie była jakaś super i chyba największe rozczarowanie saga "Szeptem" dla mnie to kopia Zmierzchu.

Dlaczego taka nazwa bloga?
Nie mam pojęcia, bo jeśli chodzi o "Maybe-book" to wiecie może książkę?, a jeśli chodzi o Fantastik books no przecież książki są fantastyczne!

Jaka jest twoja ulubiona książka?
Zapytanie o to książkoholika to jak, zapytanie alkoholika o jego ulubiony alkohol. A tak na poważnie to nie mam pojęcia jest tyle świetnych książek: Dary anioła, Pieśń lodu i ognia, Selekcja, Trylogia czasu....

Czytasz w ciągu dnia czy wieczorem ?
Wieczorem zdecydowanie.

Twój fikcyjny mąż?
Mam ich wielu wymieniać wszystkich???

Ulubiony serial?
Mam kilka "Gra o tron", "The royals", "Scream gueens", "Z archiwum x" - powróciłam znowu do tego  ^_^

Korzystasz z bibliotek, czy wolisz książki kupować?
Wolałabym kupować, ale nie zawsze mam taką możliwość, dlatego też dużo wypożyczam z biblioteki.

Jaki kolor oczu chciałabyś mieć? (dowolny, nie tylko ten normalnie występujący u ludzi)
Niebieski całkowicie mi pasuje, ale fajnie było by mieć fioletowe tęczówki, takie fiołkowe. :)

Jaka książka (lub seria) ma według ciebie najciekawiej skonstruowane postacie?
Dary anioła fakt nie lubię tam jednej takiej postaci, ale dobra.  Gra o tron też ma świetnych bohaterów, ale jest ich strasznie dużo.

Najgorsza ekranizacja książki?
Nie wiem obejrzałam dużo, ale jakoś mi się podobały, może i wiele osobom nie podoba się serial/film o shadowhunters, ale mi przypadł do gustu.

Czy zdarza ci się dopasowywać potencjalnych aktorów do postaci z książek, które czytasz?
Chyba nie jak już obejrzę ekranizację danej książki dopiero wtedy myślę, że lepiej zagrałby tę osobę inny aktor.

Co najbardziej lubisz w książkowej blogosferze?
Może wyda się to dziwne, bo nie znam nikogo kto by pisał te wszystkie blogi, ale właśnie ludzi - autorów tych blogów. wszyscy piszą z taką pasją, chcą zarazić innych miłością do książek.

Dlaczego założyłaś bloga?
Chciałam się podzielić z innymi ludźmi tym co myślę o książkach, ale i nie tylko zawsze popełniałam masę błędów gramatycznych czy ortograficznych, zastanawiałam się często jak to poprawić. Takie pisanie własnych postów pomaga.


 Jakie gatunek książek lubisz najbardziej?
Wszystkie Fantasy, Sience fiction i inne odmiany tych gatunków, ale też książki typowo dla młodzieży.


Może banalne, ale książka, która sprawiła, że zaczęłaś czytać więcej, albo która wywarła na tobie takie wrażenie, że zaczęłaś recenzować?
Zawsze czytałam dość dużo jednak zmieniło się to po przeczytaniu "Trylogii czasu" <recenzja-klik>, która mnie oczarowała. :)

Jakie jest twoje ulubione zwierzątko domowe? Moje to świnka morska <3
Mój piesio, który jest świetny.
P.S. Ju***** nie Stich XD

Jaki jest twój ulubiony kolor i pora roku?
Kolor to niebieski, a pora roku jesień. ;)

Mam nadzieję, że Wam się podobało, do następnego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jak już tu jesteś, to zostaw coś po sobie! To motywuje. :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Devon.