środa, 4 listopada 2015

Wielkie podsumowanie + TBR



Hejka!

Dawno nie robiłam podsumowań i w sumie powinnam zacząć od chyba sierpnia i właśnie tak zrobię, bo ostatnio coś za bardzo się leniłam  Wiec zaczynamy!




Sierpień!

Drugi miesiąc wakacji  niby powinnam przeczytać mnóstwo książek, ale jakoś nie wyszło mi to kompletnie.

1.  "Upadli" - Lauren Kate
2.  "Ostatnia spowiedź - Tom III" - Nina Reichter
3.  Fear me not - Sara Wolf

 Okładka książki UpadliOkładka książki Ostatnia spowiedź - Tom IIIOkładka książki Fear me not

W sumie przeczytałam 1080 stron, czyli dziennie jakieś 35 stron!

Wrzesień!

Ten miesiąc dla mnie był nieco zapracowany. Nowa szkoła, klasa, obowiązki pozbawiły mnie czasu na czytanie.

1. "Dżuma" - Albert Camus
2.  "Losing Hope" -

Okładka książki DżumaOkładka książki Losing Hope

 W sumie przeczytałam 555 stron. Wielkie brawa dla mnie. Co daje mi 18,5 strony dziennie!

Październik!

I tu, aż się strach przyznać, bo przeczytałam tylko i wyłącznie jedną książkę.

1. "Utrata" -

Okładka książki Utrata





Tutaj nie będę nic liczyć po prostu przeczytałam 304 strony...
 Na pocieszenie zdobyłam się w dwie nowe książki czyli:
- "Restart" z Epikboxa! Tak zamówiłam sobie w końcu to cudo i nie żałuję. Zdecydowanie polecam.
- "Alicję w krainie zmobie", którą dostałam na urodziny!

Przejdźmy do chyba lepszej części tego posta, czyli mojego TBR na listopad.
Tak, więc postanowiłam przeczytać co najmniej cztery książki. Oto one:

1. "Alicja w krainie Zombie" -
2. "Restart" -
3. "Łza" -
4. "Metro 2033" - Dmitry Glukhovsky

Okładka książki Alicja w krainie zombieOkładka książki Metro 2033
Okładka książki Łza Okładka książki Restart



No może to tak na tyle. Polecicie jeszcze jakąś książkę na długie jesienne wieczory?


16 komentarzy:

  1. Ja też zamówiłam EpikBoxa, który jest przecudowny i ten styczniowy na pewno również sobie zamówię! Restart już przeczytałam, spodziewałam się nieco więcej, ale nie było tak źle. Mam nadzieję, że w listopadzie uda ci się przeczytać więcej książek <3

    Books by Geek Girl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam taką nadzieję! "Restart" czytam sobie w drodze do szkoły, bo jest cienka i nie muszę dźwigać jakiejś cegiełki ze sobą. Myślę, że nie długo przeczytam i pewnie napiszę coś nieco o tym.

      Usuń
  2. Nie martw się słabymi wynikami czytelniczymi. Mnie także w te wakacje nie było po drodze z książkami, ale teraz już wszystko ułożyłam i w końcu (od października) czytam jakąś sensowną ilość książek miesięcznie :)
    A z powyższych książek czytałam jedynie Alicję w krainie Zombie, którą jak najbardziej polecam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie martwię się tym, bo ja ciągle coś czytam tylko, że potrafię przeczytać 100 stron i dalej mi się nie chce i biorę się za inną i kończę ją potem, dlatego może wyszło tak mało, bo chyba ma z 10 książek, które zaczęłam, a nie skończyłam.

      Usuń
  3. Wakacje rozleniwiają ;).
    Eh, szkoła niestety zabiera mnóstwo czasu ;-;. Wiem coś o tym :/.
    E tam, ważne żeby książka dawała radość. Nie liczy się ilość, a jakość ;). Poza tym, są też i tacy, którzy czytają 1 książkę na rok, więc nie ma co narzekać :P.
    Co robi książkoholik, kiedy nie ma czasu na czytanie? Kupuje więcej książek xD. Haha, też jestem tego wzorowym przykładem xD.
    "Łzę" czytałam, ale piękna okładka to jej główny atut :P. W sumie całkiem fajne czytadełko, ale nic ponadto, w moim odczuciu.
    Życzę powodzenia w listopadzie :).
    City of Dreaming Books

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak i to jak bardzo. ;) Mam nadzieję, że uda mi się więcej przeczytać. :D

      Usuń
  4. Mam w planach Upadłych :D
    Polecam ci ksiażki Ćwieka - humor najlepszy na jesień :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Polecam Alicję <3 U mnie na blogu jej recenzja :) I nie mogę się doczekać co powiesz na temat Metro 2033
    countrywithbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Puki co Metro 2033 jest strasznie grube i nie mogę jakoś się do niego przekonać, ale może powoli przyzwyczaję się. :) Chętnie zobaczę co tam masz o Alicji!

      Usuń
  6. Czytałam Utratę i zakochalam się niej bez umiaru :)
    Mam również w planach wziąć się za Restart!

    Pozdrawiam,
    http://miedzypolkami-ksiazki.blogspot.com/2015/11/utrata.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo! Muszę koniecznie przeczytać kolejne części. :)

      Usuń
  7. No jak najbardziej polecam Metro 2033 ;)
    Pozdrawiam Cię serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja we wrześniu też przeczytałam tylko 1 książkę, nie ma się co przejmować. Ważne, że cokolwiek czytasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak czytanie jest dla mnie ważne, ale nauka jednak jest trochę bardziej ważna... :/

      Usuń

Jak już tu jesteś, to zostaw coś po sobie! To motywuje. :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Devon.