sobota, 21 maja 2016

Jak Wy ze mną wytrzymaliście!?


     Hej! Siema! Elo!


Może dzisiaj nie jest zbyt jakiś szczególny dzień dla Was, no chyba, że zachwycacie się Targami na których ja niestety nie mogę być, czego strasznie mi szkoda. (Za rok będę - zobaczycie) Dla mnie dzisiejszy dzień jest dość szczególny dlatego, że właśnie rok temu zdecydowałam się złożyć bloga. Dziś widzicie w jakiej on jest formie, wcześniej taki nie był; przechodził wiele poprawek o zmiany adresu, nazwy aż po wygląd, zapewne jeszcze takie poprawki ten blog przejdzie.
Może nie będę świętować tego dnia zbyt szczególnie, ale przyznam, że nie przypuszczałam, że dam radę publikować posty przez taki okres czasu. Dla niektórych to krótko, ale wiem, że dużo blogów tyle nie wytrwało więc mam powód do dumy! :)
Przez ten rok wiele się nauczyłam. Jeśli komuś się chce może zobaczyć jakie posty były na początku, a jakie są teraz. Ja widzę poprawę, ale nie jest to jeszcze to efekt jaki chcę osiągnąć. Przede mną jeszcze dużo pracy.
W ten dzień chcę Wam podziękować, że chce Wam się mnie czytać, że niektórzy doceniają to co robię. Bardzo się z tego cieszę. Jestem bardzo ciekawa czy jest osoba, która jest tu ze mną od samego początku.
Niech się przyzna! xd
Dzięki temu blogowi poznałam dużo ciekawych osób oraz bardzo odkryłam wiele bardzo ciekawych blogów. Wiem, że będzie to już trochę nudne, ale z tej okazji zaprezentuję Wam 25 faktów o mnie tak żebyście mogli mnie chociaż trochę poznać.



1. Mam na imię Natalia :) (klasyka xd)
2. 17 lat, ale jeszcze nie skończone
3. pierwsza klasa liceum
4. Profil mat-geo
5. Miłośniczka psów :D
6. Uwielbiam pandy, koale i jednorożce
7. Kocham wszystko co jest urocze
8. Mam siostrę i brata
9. Chciałbym kiedyś zwiedzić cały świat albo chociaż jego cześć :)
10. Jestem blondynką i tak czasami zachowuję się jak taka typowa blondynka
11. Do czytania książek zachęciła mnie bibliotekarka :D
12. Jestem strasznie wkurzającą osobą
13. Na leże do zacnego grona introwertyków
14. Chciałabym kiedyś napisać książkę ;)
15. Cierpię na bezsenność :/
16. Uzależniona od kawy :D
17. Mogę godzinami przeglądać zdjęcia na tumblr :)
18. Moją pasją jest robienie różnych fryzur
19. Mój ulubiony zespół to Nirvana
20. A serial to "Gra o tron"
21. Jestem wiecznie niezdecydowana
22. Jak pewne zauważyliście robię straszne błędy ortograficzne
23. Nie mam zbyt wielu przyjaciół, ale to mój wybór
24. Uwielbiam czytać opowiadania na wattpadzie
25. Nie lubię sprzątać XD


Tym oto akcentem kończę mój specjalny post dla Was, mam nadzieję, że za rok też taki będziecie mogli zobaczyć. :D

Dziękuję, że byliście ze mną przez ten rok :)
                 
I mam nadzieję, że wytrwacie ze mną jeszcze trochę ;)








28 komentarzy:

  1. Serdecznie gratuluję roku na blogu, aż przypomniało mi się, że mój blog będzie miał nie długo dwa lata a ja nie świętowała nawet rocznicy.
    Życzę Tobie wielu sukcesów na blogu i aby weny ci nie zabrakło :)

    Pozdrawiam.
    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) tobie też życzę wytrwałości

      Usuń
  2. Gratuluję urodzin bloga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam małe pytanko. W tym roku pójdę do liceum i wybrałam też profil mat-geo, mogłabyś mi powiedzieć czy jest ciężko?

      Usuń
  3. To zależy od szkoły, ale nauczyciele kładą duży nacisk na przedmioty rozszerzone, nie ważne czy zdajesz z tego maturę i tak musisz to umieć. Ale jeśli lubisz matmę, geografię to dasz radę! A jak masz jeszcze jakieś pytania to na priv.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się, że już minął rok odkąd można Cię tu znaleźć. A takie zestawienie faktów zawsze chętnie czytam, bo chociaż trochę więcej dowiem się o osobie blogującej. Miłego dnia!

    http://kochamcieanonimowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak fajnie się takie coś czyta, ale za to trudno tworzy :)

      Usuń
  5. Gratulację! Ja 1 maja także obchodziłam rocznicę:).
    Pozdrawiam cieplutko:*
    ksiazkowezamieszanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję i życzę kolejnych lat na blogu! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję i życzę kolejnych lat w blogosferze, oby prowadzenie bloga dawało Ci jak najwięcej radości.

    OdpowiedzUsuń
  8. chcesz kiedyś napisać książkę - może spróbujesz teraz?
    powodzenia!
    Pozdrawiam,
    Posy

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulację! :D Ja dopiero zaczynam i mam nadzieję, że też wytrzymam tyle co Ty :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje! <3
    Życzę Ci kolejnych lat i dalszego rozwoju bloga oraz mnóstwa książek na półce! <3
    Wkrótce sama dołączę do grona roczków blogowych!

    pozdrawiam,
    Franciszka Jones

    Przy okazji nominuję Cię do kolejnego wyzwania! Nie było mnie tu 6 tygodni i muszę nadrobić zaległości zarówno w czytaniu, jak i w pisaniu. :)

    http://miedzywymiarowefetysze.blogspot.com/2016/05/2-liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, czekam na twój roczek ;)
      Jejku tyle nominacji do nadrobienia...

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. Hahahaha fajnie by tak świętować 50 lat bloga xd

      Usuń
  12. Gratuluję prowadzenia bloga przez rok, chciałabym wytrwać tak długo :D
    A Nirvany słuchałam kiedyś przez cały czas. Później wyrosłam z tego typu muzyki, ale do dzisiaj mam w szafie z trzy koszuli z Kurtem, w których chodziłam nawet po plaży, haha.

    Pozdrawiam ciepło, bookworm z http://ksiazkowoholizm.blogspot.com/ :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Ja muszę się w taką koszulkę zadobyć

      Usuń
  13. Gratuluję i życzę kolejnych kilkunastu/kilkudziesięciu lat działalności :D
    Pozdrawiam!
    http://bookmania46.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. wow.. gratulacje..<3 ja dopiero zaczynam więc trochę muszę czekać na swój roczek..; cc

    http://paulabookfreak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jak już tu jesteś, to zostaw coś po sobie! To motywuje. :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Devon.