wtorek, 24 lipca 2018

Czy na wattpadzie są dobre książki???


Każdy chodź trochę zorientowany człowiek, który pisze lub nie coś swojego zna taką stronę wattpad, na niej możemy znaleźć dużo książek to może za dużo powiedziane, ale historii. Lepszych gorszych, jest ich masa, niektóre wybiją się tam na tyle, że wydawnictwa postanawiają wydać je jako pełnowymiarową książkę. Od kilku lat namiętnie czytam tam różne pod względem gatunkowym historie i jak na godzinny jakie tam spędziłam mogę stwierdzić, że znajdą się tam perełki jak i zakały, które powinny zniknąć jak najszybciej.



Przeczytałam już sporo historii na tej stronię i mogę stwierdzić, że niektóre z nich są naprawdę świetne i można byłoby je jak dla mnie wydać, ale niestety nie ja o tym decyduję. Postaram się też polecić Wam w tym poście różnorodne historię, bo wolę tak nazywać te "książki". Uważam, że ta strona jest po prostu świetna ja jako bardziej czytelnik mogę czytać i historie, które mnie ciekawią nawet jeśli będą różniły się aby imionami głównych bohaterów. To co właśnie najbardziej uwielbiam w wattpadzie to, że jeśli spodoba mi się jakiś schemat to koniec czytam już wszystko w takim klimacie. Postaram się Wam tu zaprezentować najlepsze moim zdaniem i ogólnie zachęcić do korzystania z tej strony, uwierzcie wciągniecie się ja przez to nie czytam książek, które stoją u mnie  na półce.

Niestety ta strona ma też ciemną stronę. Są historie gnioty, naprawdę są historie gdzie autorzy wykazują się bardzo dużą kreatywnością i super fajnym stylem pisania, ale są też tacy którzy robią straszne błędy ortograficzne, gorsze niż ja więc rażą nawet z dużej odległości, kolejny minus to niektórzy autorzy są chorzy tworzą bardzo dziwne i jak dla mnie kontrowersyjne historię, które zniesmaczają po prostu. Bo wiecie jest jakaś granica co jest do przyjęcia, a co nie i chyba niektórzy nie znają tej granicy co jest straszne, uczcie się na moich błędach i uważajcie gdy wchodzicie w kategorię romans.

Na pewno słyszeliście o takiej serii "After" autorka właśnie zaczęła pisać na tej stronie i dzięki niej ta powieść ujrzała jeszcze bardziej szerszą publiczność, chociaż nie jestem wielką fanką, ale czekam na film. Z polskich to Anna Bellon i jej cykl "last regret" czytałam, ale jakoś styl pisania autorki nie pasuje mi, co więcej "Dance, Sing, love" i jeszcze znalazłabym parę takich książek, które czytałam szybciej na wattpadzie niż na księgarskich półkach.



Przejdźmy może do lepszej części tego posta i postaram się Wam polecić najlepsze historie znalezione na tej stronie. Pomyślałam, że raczej nie będę wrzucać okładek ani opisów tych historii, bo nie ma to trochę sensu, bo zazwyczaj ludzie tam nie bawią się w grafików, podlinkuję Wam po prostu je.

I, I need Ya @FortunateEm

Historia miłosna i do tego ff z udziałem Zayna trafiłam totalnie na nie przypadkiem jak na prawie wszystkie historię, ogólnie musicie poznać historię tej autorki pisze świetnie i zawsze jest mroczna strona w jej książkach. Sami musicie je przeczytać, bo ja nie potrafię dobrze opowiedzieć o tych historiach.


To coś to sztosik jeśli chodzi o opowieści o wilkołakach dla wszystkich co kochają opowieści o mate. Rozdziały są pisane bardzo dobrze i macie wrażenie, że czytacie prawdziwą książkę może nie jest perfekcyjnie, ale na polskim wattpadzie kategoria wilkołaki trochę leży, anglojęzyczne historie sa lepsze niestety. 


Stary król jest zawiedziony postępowaniem swojego syna - ma już dwadzieścia pięć lat, a nadal nie wybrał sobie partnerki z którą zasiądzie na tronie. Aby mu pomóc wydaje Gonitwę w której mają wziąć udział wszystkie wilczyce z podanego przedziału wiekowego w całym królestwie.
Dam tutaj opis, bo jest dobry kolejna z lepszych książek o wilkołakach. 


Teraz profil, który ma tak dużo świetnych historii, że koniecznie musicie zajrzeć tam sami. 


Świetny profil ze świetnymi ff o Harrrym więc jeśli chcecie poczytać o tym członku 1D to wpadajcie do niej.  


Powiem Wam tak w tajemnicy, że strasznie lubię czytać o romansach biurowych więc może tutaj być tego sporo tutaj. 

"Jestem Mistic Andrews i jako osoba wykluczona ze świata nadnaturalnego, nieodwołalnie zostałam z nim powiązana." Mistic po tragicznej, choć nie do końca jasnej śmierci siostry otrzymuje jej stypendium do Dirvenly High - prestiżowej, położonej w środku lasu akademii, której istnienie jest ściśle utrzymywane w sekrecie. Wszystko przez specjalizację tego miejsca, czyli szkolenie uczniów w śmiertelnych sztukach walki. Ale śmierć Caroline i przyjęcie Mistic do szkoły nie były przypadkiem, a teraz również jej życie - dawne życie - wisi na włosku. Wśród wszystkich tajemnic jakie skrywa szkoła, jedna jest kluczem do zdarzeń, które wieki temu na zawsze odmieniły świat nadnaturalny. A wszystko przez ludzi, którzy nigdy nie powinni się urodzić. Przez ludzi takich, jak Mistic. Tylko ona nie należy jeszcze do żadnego z "domów", a po przyjeździe uczniów z innych szkół na Mistrzostwa wszystkie sprawy zaczynają się jeszcze bardziej komplikować. Również te sercowe.


On jest niebezpieczny i nie spocznie dopóki nie zemści się za krzywdy jakie go spotkały. A Oni chcą chronić ją za wszelką cenę, aby nie musiała płacić za ich błędy. Ale czy zdołają ją ochronić przed przeszłością, która po latach postanowiła upomnieć sie o swoje prawa?


RHYS / Valenti Crime Family

Poszukajcie też innych historii na profilu Agi, bo ma ich wiele.

Rhys Miller pojawił się znikąd. Nikt nie zna jego przeszłości, nikt do końca nie wie, kim jest, a jednak wszyscy padają do jego stóp. No, może nie wszyscy, jest jeden wyjątek - ja. I mam wrażenie, że będzie mnie dręczył, aż nie ulegnę. Historia w całości jest wytworem mojej wyobraźni. Wszystkie postacie, zdarzenia, oraz niektóre miejsca są fikcyjne, a wszelkie podobieństwo jest przypadkowe.


Wyczekuję każdego rozdziału to musicie przeczytać
ON pewny siebie, konsekwentny i arogancki. Myśli, że może mieć wszystko czego tylko zapragnie. Uważa, ze wszytko mu się należy, nawet ONA i nawet mimo tego, że ona jego wcale nie chce... Tylko czego ON tak naprawdę chce? Zrealizowania swoich ukrytych celów czy jej ? ONA chodź skryta i posłuszna ojcu to z wielkim temperamentem. Całe życie decyduje za nią ojciec, nawet w najważniejszej sprawie jej życia. Czy i tym razem nie przeciwstawi się ojcu i zgodzi się aby teraz to ON decydował o jej życiu ?


Mówiąc krótko historia stworzona na pomyśle Kiery Cass i jej Rywalek, ale ta historia jest trochę bardziej ostrzejsza i mniej bajkowa.


Ashley ma 23 lata, brązowe włosy do ramion, duże oczy i wszyscy mówią jej że jest słodka ze względu na jej niski wzrost. Jest miłą, ładną, szaloną dziewczyną, którą lubią wszyscy w okolicy, choć po rozstaniu z chłopakiem stała się smutna i przygnębiona. Dziewczyna natomiast ma o sobie złe zdanie mówiąc, że jest beznadziejna. Zmienia się gdy poznaje Jego. Mike jest rówieśnikiem Ash. Chłopak ma cudowne czekoladowe oczy,brązowe włosy i świetny tyłek. Jest silny, umięśniony i chorobliwie bogaty. Mieszka ze współlokatorem- jego najlepszym kumplem Zackiem. Gdy poznaje Ash zaczyna wariować i szybko się w niej zakochuje. Jak potoczą się relacje Ash i Mike'a? Co zrobi dziewczyna gdy wyjdzie na jaw prawda o jej byłym chłopaku i czy eks partner namiesza znów w jej życiu?

Jestem ciekawa kto przeczytał wszystkie polecane przeze mnie opowieści, zacznijmy czy wogóle ktoś przeczytał co polecam. XD

Wattpad jest super pod wieloma względami, chyba największym z nich jest to, że można zabłysnąć swoją twórczością i rozwijać się. Świetna strona dla osób, które chciałyby zajmować się pisaniem w dorosłym życiu. I  odpowiadając na pytanie w tytule posta, tak wattpad jest pełny czytelniczych perełek i chociaż wiele mogę zarzucić tej stronie i to w  większości to, że nie ma takie listy top of the top gdzie byłyby zebrane opowieści pod względem wyświetleń, bo ten obecny ranking jest dziwny nie wyróżnia dobrych książek tylko jakieś podróbki. I przypomniało mi się jedno nie zrażajcie się jeśli traficie na mnóstwo nie fajnych historii perełek trzeba szukać. 
Mam nadzieję, że wszystkie linki działają poprawnie.

Jestem ciekawa czy Wy korzystacie z tej strony, jeśli tak to jakie historie są waszymi ulubionymi?



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jak już tu jesteś, to zostaw coś po sobie! To motywuje. :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Devon.