czwartek, 6 sierpnia 2015

Social Media Book Tag

Niestety już się nie nudzę. Mam trochę spraw na głowie i nie mogę pisać nowych postów tak często. Dlatego puki co mam urywki postów, które muszę dokończyć min. o "Upadłych". No, ale dziś taki krótki Tag.

Twitter - Twoja ulubiona krótka książka

 Czytam bardzo mało takich książek. Głównie dlatego, że za szybko się kończą  i opłakuję moje rozstanie z bohaterami. Ale chyba taką najbardziej ulubioną krótką książką jest "Początek - Ellen Schreiber czyli pierwsza część "Pocałunki wampira". Świetna seria pamiętam, że bardzo mi się podobała w prawdzie o wampirach, które mogły się już przyjeść, ale moim zdaniem świetna.
 
  Facebook - książka, którą każdy czytał i czułaś presję, by po nią sięgnąć
  
Myślę i myślę i chyba "Wybrani". Ta słynna saga, która miał być trylogią. Wiem, że chciałam to przeczytać zaraz jakoś jak się ukazała, ale potem jakoś tak wyszło, że przeczytałam gdy były już wydane trzy części. I wszystkie moje koleżanki ją czytały. 

 Tumbrl - książka, którą przeczytałaś, zanim to było "popularne"

Tak się wydaję, że "trylogie czasu", czytałam ją krótko po wydaniu i mało osób się nią zachwycało, a powinno bo to naprawdę świetna i oryginalna powieść. Dopiero kiedy zaczęto mówić o filmie książka stała się rozchwytywana. Normalnie jak z " Gwiazd naszych wina" w życiu o tym nie słyszałam, aż do czasu gdy wyszedł film.




 My Space - książka, którą nie wiesz, czy Ci się podobała czy nie

Serio? Wiele jest takich książek, ale chyba "Mroczne umysły". Z jednej strony podobała mi się była fajna itd. ale z drugiej strony strasznie ciężko mi się ją czytało. Drugiej części nie przeczytałam miałam już dość Rubyy. Tak? Kurczę nawet nie wiem jak nazywali się bohaterowie...

 Instagram - książka tak ładna, że musiałaś zrobić jej zdjęcie

Nie robię książkom zdjęć. Nie lubię co zresztą widać po moim blogu. Muszę to zmienić. Myślę, że takim wyjątkiem była seria Kiery Cass. Tylko "Rywalkom" robiłam zdjęcia. każdy wie dlaczego.

 You Tube - książka, do której chciałabyś zobaczyć ekranizację

Większość moich ulubionych książek zekranizowano, ale z chęcią zobaczyłbym na ekranie w końcu "Upadłych". Nie jestem jakąś tam wielką fanką tego, ale  pierwsza część jest całkiem całkiem na tyle, że chcę przeczytać kolejne części.

 Goodreads czyli nasze "Lubimy czytać" - książka, którą polecasz każdemu

Każdą książkę mogę polecić każdemu. Bo każdy ma inny gust, a ja nie jestem w stanie wskazać książki, która podobała by się wszystkim. Co ja mam tu jakoś wiele sów na "k" czy mi się wydaje?



No to już koniec fajniutkiego Tagu w którym nie mogłam się zdecydować jaką książkę wziąć.
Piszcie jak wam się podobało. 
   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jak już tu jesteś, to zostaw coś po sobie! To motywuje. :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Devon.