Jesteś tym, którego (nie) pragnę"
3. "Prom and Prejudice" - Elizabeth Eulberg
4. "Cress" - Marissa Meyer
5. "After. Płomień pod moją skórą" -
6. "The Boy Who Sneaks in my Bedroom Window" - Kirsty Moseley
7. "Always You" - Kirsty Moseley
8. "Zbuntowana" -
Teraz może taki podpunkt naszego podsumowania czyli najlepsze i najgorsze książki i filmy (serial). Jakie przeczytałam, obejrzałam.
Najlepszą książka to "The Boy Who Sneaks in my Bedroom Window" - Kirsty Moseley wiem, że uwielbiam Kierę Cass i jej "Następczynię", ale niestety ta książka bardzo mi się spodobała.
Najgorsza książka to "Zbuntowana" wiem, że urażę niektórych, ale no nie podobała mi się za bardzo.
Najlepszy film, a raczej serial do oglądałam 5 sezon "Gry o tron". Koniec był straszny, ale lepiej skończę, bo inaczej będą spoilery.
Najgorszy film hmmm... chyba takiego nie było.
No to tyle. Mam nadzieję, że ws nie zamęczyłam.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Jak już tu jesteś, to zostaw coś po sobie! To motywuje. :)