piątek, 31 lipca 2015

Podsumowanie Lipca

Lipiec już minął. Dlatego nadszedł czas na podsumowanie tego co udało mi się przeczytać. Uważam, że nawet całkiem całkiem mi to wyszło.  Udało mi się przeczytać 8 książek. Nie jest to może jakiś wielki sukces, ale mogę zrzucić winę na to, że za wiele książek na rozpoczynałam. Mam chyba z pięć książek, które przeczytałam po 100, 200 stron. Po kończę je w sierpniu.  Po za tym odkryłam nową miłość do

                                   Jesteś tym, którego (nie) pragnę"




3. "Prom and Prejudice" - Elizabeth Eulberg


 4. "Cress" - Marissa Meyer


5. "After. Płomień pod moją skórą" -


6. "The Boy Who Sneaks in my Bedroom Window" - Kirsty Moseley


7. "Always You" - Kirsty Moseley


8. "Zbuntowana" - 


 W prawdzie nie pokarze wam tego co kupiłam, bo się nie opłaca była to tylko jedna książka. :( 

Teraz może taki  podpunkt naszego podsumowania czyli najlepsze i najgorsze książki i filmy (serial). Jakie przeczytałam, obejrzałam.

Najlepszą książka to "The Boy Who Sneaks in my Bedroom Window" - Kirsty Moseley wiem, że uwielbiam Kierę Cass i jej "Następczynię", ale niestety ta książka bardzo mi się spodobała.
Najgorsza książka to "Zbuntowana" wiem, że urażę niektórych, ale no nie podobała mi się za bardzo.

Najlepszy film, a raczej serial do oglądałam 5 sezon "Gry o tron". Koniec był straszny, ale lepiej skończę, bo inaczej będą spoilery.
Najgorszy film hmmm... chyba takiego nie było.

No to tyle. Mam nadzieję, że ws nie zamęczyłam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jak już tu jesteś, to zostaw coś po sobie! To motywuje. :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Devon.