sobota, 22 sierpnia 2015

Wattpad czyli skarbnica opowiadań

 Wattpad czyli skarbnica opowiadań



Któż  z nas czytelników nie słyszał o Wattpadowej historii Anny Tood, która zabłysnęła na nim swoją serią After (recenzja wkrótce)? No miliard odsłon na tym portalu stworzonym głównie dla fan fiction. Ostatnio moje wielkie uzależnienie, ale co ja poradzę, że nie które historie są takie dobre?  Ale muszę się ogarnąć, bo przeczytałam tylko kilka książek, ale mam też dobre wiadomości jestem w trakcie czytania Fangirl. Tak też się cieszę i niedługo będzie już po niej. Ale chyba wypadałoby napisać wam, dlaczego zapragnęłam napisać wam właśnie o Wattpad. Bo przecież to fan fiction to, głównie historie inspirowane jakimiś książkami lub też stworzone zupełnie nowe.




 Co to jest Wattpad?

Jest to strona, która umożliwia nam czytelnikom lub pisarzom nie koniecznie zawodowymi raczej ludzi bawiących się w pisarzy udostępniać swoje prace, najróżniejszego typu. Nie chcę tu nikogo obrażać, ale wyjaśnijmy sobie jedno jedni robią to bardzo dobrze, a inni nie, ale ja nie chcę nikogo krytykować sama też piszę i wiem, że nie koniecznie styl pisania jest ważny czasami liczy się oryginalność.




Co tak dogłębnie myślę?

W sumie uważam to za świetny pomysł. Osoby, które chcą zabrać się za pisanie na poważnie powinny z tej stronki skorzystać, bo mogłyby wtedy zobaczyć opinię innych ludzi. Poza tym jaką radość sprawia nam ta stronka ludzie uzależnieni od nie których książek tak, że piszą własne wymyślone historie,a my możemy je czytać. Genialne. Osobiście uważam, że każdy powinien choćby zajrzeć na tą stronkę, bo nie ważne jaką literaturę lubisz zawsze znajdziesz tam coś dla siebie. Ja sama zlazłam jakieś yyyy.... dobra nie wiem ile opowiadań, które chcę przeczytać. Mogę polecić jakieś jeśli chcecie. W prawdzie wątpię żeby ktoś w Polsce osiągnął miliard odsłon, ale bardzo wiele opowiadań zasługuje choćby na prę milionów odsłon. Znalazłam takie jedno, które spokojnie mogłoby zabłysnąć na rynku wydawniczym, bo jest naprawdę poruszające. Takie typowe dla nastolatków o miłości i problemach. Ale spokojnie nie tylko takie opowiadania czytałam, czytałam mnóstwo fantastycznych opowiadań, które dzieją się w przyszłości. Ostatnio nawet coś strasznie dużo czytam o księżniczkach!

Tak, więc macie tam zajrzeć! Poczytać najróżniejsze opowiadania i docenić twórczość zwykłych osób utalentowanych mniej czy więcej. No i najlepiej polećcie mi coś ciekawego, żebym mogła czytać, bo puki co czekam na następne rozdziały!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jak już tu jesteś, to zostaw coś po sobie! To motywuje. :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Devon.