sobota, 12 września 2015

[15]Ostatnia spowiedź tom 3 Nina Reichter


"598 897 znalazło tu miłość, która nie ma początku i nie zazna końca. Miłość stworzoną z setek zdań i tysięcy słów, zmieniających jedno z tak wielu w jedno jedyne. Miłość, która nigdy się nie powtórzy, bo nie ma najmniejszej szansy na powtórzenie rzeczy tworzących zupełność."






Autor:
Tytuł: Ostatnia spowiedź tom 3

Tytuł oryginału: Letzte Beichte III
Seria: Ostania spowiedź

Następna część: ~
Strony:  378
Kategoria: dla młodzieży
Moja ocena: 9/10
Wydawnictwo: Novae Res








Gdy zaczynałam tę trylogię nie myślałam, że aż tak się do niej przywiążę. Byłam w strasznym błędzie, że to jest zwykłe romansidło, które po prostu się czyta szybko i łatwo, a jeszcze szybciej zapomina. No i się do tego przywiązałam, a teraz nastał KONIEC nie będzie już następnej części ani nic. A to było naprawdę dobre takie smutne, jednocześnie śmieszne i nie chciałam aby to się kończyło. Czystą prawdą jest to, że tą książkę albo się kocha, albo nienawidzi. Z czystym sercem mogę napisać, że ja tę książkę pokochałam. A mnie nie tak łatwo zadowolić w kwestii takiego gatunku książki. Ja po prostu nie czytam tonami romansów. Dla mnie są one po prostu zbyt proste i wszystko jest tam przewidywalne. A ja lubię wymyślać ciekawe zakończenia.
Osobiście uważam, że tę książkę powinno się sprzedawać z nalepką o treści " po przeczytaniu tej książki nie odpowiadamy za Twój stan psychiczny albowiem przywiązanie się do bohaterów skutkuje hektolitrami wody." Lub "Przywiązanie się do tej książki gwarantuje potoki łez za które nie odpowiadamy."

Po dosyć szczęśliwych wydarzeniach z drugiej części Ally i Bradin żyją szczęśliwie. Ich miłość wydaje się przetrwać wszystko, ale czy na pewno? Czy ich miłość przetrwa to co los dla nich przygotował. A może stanie się coś strasznego czego żadne z nich się nigdy by się nie spodziewało? Co takiego los dla nich zgotował? Koniecznie przeczytajcie ostatni tom wzruszającej, romantycznej  powieści  w szponach show-biznesu.
 Poza tym wiele się dzieje Ally w końcu zostaje fotografem w znanym piśmie, a Bradin  nadal śpiewa, zdobywa nagrody. Powracają stare postacie od których nie można się uwolnić. Które knują i spiskują przeciw czemu? Chyba wszyscy wiedzą przeciw Ally, która niestety się w to wplątuje i nic nie może na to poradzić. Nic już nie będę zdradzać, bo opiszę wam dosłownie wszystko. Musicie to przeczytać!!!

W sumie to można nawet porównać tę historię z historią Romea i Julii. Obie te lektury kończą się podobnie.

Jedno przychodzi mi po skończeniu tej książki to smutek, bo pierwszy no może nie pierwszy, ale tak się zaczytałam, że zaczęłam "kibicować" bohaterom w ich związkach. Co było dla mnie dość dziwne. Bo nigdy nie miałam takiego czegoś.
Jak i w poprzednich częściach towarzyszyły tej książce liczne wydarzenia i zwroty akcji. Było ich tak dużo, że nie jeden autor rozsypał by tę trylogię na jakąś  wielką sagę. Ale bym wtedy mogła czytać!!!
Muszę stanowczo przestać marzyć o następnych częściach.
po przeczytaniu tej książki stwierdzam, że potrzebuję jakiejś dobrej fantastyki żeby ukoić moją czytelniczą duszę.

Zdradzę wam jedno nigdy w życiu nie spodziewałabym się takiego zakończenia. Poleje się krew...
Pragnę tylko jednego więcej, ale to dużo więcej takich książek. Czekam na nie z niecierpliwością. Może i Nina niedługo napisze równie romantyczną, zaskakującą historię?


Tak tylko przypomnę, że niby miało być do piątku, ale będzie do jutra czyli niedzieli nasze Q&A więc może macie jeszcze jakieś pytania? Zapraszamy was do ich zadawania w komentarzach!








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jak już tu jesteś, to zostaw coś po sobie! To motywuje. :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Devon.