wtorek, 27 września 2016

Kawałek mojej playlisty!

Hejka!

Nie wiem jak wy, ale ja czasami lubię wiedzieć czego słuchają inni. Postanowiłam urozmaicić tego bloga i pokażę wam kawałek mojej playlisty. A jeśli chcecie mogę wam podać moje spotify i tam możecie zobaczyć więcej.


1. Maroon 5 - This love



2. Queen - We will rock you


3. Nirvana - Smells Like Teen Spririt



4. Amy Winehouse - Rehab



5. Kehlani - Gangsta



6. Bad Girl - Avril Lavigne



7. Charlie Puth - We Don't Talk Anymore



8. The Chainsmokers - Closer 



9. twenty one pilots: Ride



10. Meghan Trainor - Me Too



Jak oceniacie to czego słucham? Słuchacie któregoś z tych artystów? A może polecicie mi jakąś fajną piosenkę? I ostatnie pytanie dobra dwa, chcecie drugą część tego posta? I dobry serial, który mogę zacząć oglądać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jak już tu jesteś, to zostaw coś po sobie! To motywuje. :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Devon.