sobota, 8 października 2016

17 faktów o mnie na moje 17-ste urodziny!



Hejka!

Dziś mam dla was wyjątkowy post, no bo dziś obchodzę swoje siedemnaste urodziny. Chyba najbardziej w ten dzień wspominam wszystko co wydarzyło się w moim życiu, ale nie chcę Was zanudzać o tym, że już skończyłam z słodką szesnastką i chyba czas stać się trochę bardziej poważną siedemnastolatką, ale przechodzę już do faktów o mnie, postaram się Was zaskoczyć!!!



1. Wcale nie zacznę od imienia, ale od tego że jestem strasznym śpiochem!
2.
Pomimo tego, że strasznie lubię spać mam bezsenność.
3.
Uwielbiam słodkie rzeczy.



4.Nie potrafię poprawnie pisać więc błędy ortograficzne to moja pięta achillesowa.

5. Pełnia księżyca ma wpływ na mnie.




6. Uwielbiam kolor niebieski.
7. Jestem nieśmiała z jednej strony to słodkie, ale z drugiej to trochę denerwujące.
8. Podobno mam dobre poczucie humoru, ale od kilku lat staram się śmiać z samej siebie niż z kogoś.
9. Lubię układać puzzle


10. W przyszłości chciałabym zostać geodetą albo księgową
11. Jestem nie za wysoką, blondynką z niebieskimi oczami
12. Potrafię stać się fanką jakiegoś zespołu po kilku dniach ich słuchania.


13. Podobno jestem chuda, challenge z kartką się udał.
14. Kiedyś nosiłam aparat ortodontyczny i teraz za nim tęsknie, bo fajnie wyglądałam.


15. Nie wiem jak to napisać, ale jednym z moich talentów jest to, że potrafię wyczarować jakieś ładne fryzury z włosów.
16. Lubię poznawać ludzi, ale nie w realu. XD Więc jak chcesz popisać to śmiało pisz do mnie :D
17. Rzadko, który nauczyciel mnie lubi, z wzajemnością. hihihi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jak już tu jesteś, to zostaw coś po sobie! To motywuje. :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Devon.