czwartek, 16 lutego 2017

Serialowe love


Hej!

Jako, że mam obecnie ferie, a jestem uzależniona od seriali i teraz mam trochę za dużo czasu postanowiłam polecić Wam kilka seriali, które podbiły mają serialową duszę.





Stranger things





Jak dla mnie to jeden z lepszych seriali, opowiada o trójce dzieciaków, z których nagle jeden ginie. skupiają się na odnalezieniu go, gdy nagle pojawia się tajemnicza dziewczynka.
Co uwielbiam w tym serialu jest to, że jest stylizowany na lata osiemdziesiąte, muzyka, ubrania wszystko oddaje klimat tamtych lat. W dodatku serial opowiada o strasznych rzeczach i niby jest to horror jednak nie nie jest w rzeczywistości taki straszny, no może momentami. Bardzo fajne w tym serialu jest to, że łączy ze sobą kilka gatunków, które bardzo lubię. Co to za serial bez elementów Sience fiction.  I ten serial naprawdę wciąga, bo do ostatniego odcinka nie wiem do końca jak to się skończy, teraz będzie drugi sezon i trochę nie za bardzo wiem o czym miał by być, ale liczę, że twórcy mnie  zaskoczą.







Sceam Queens

O ile pierwszy sezon obejrzałam z wielką chęcią tak za drugi sezon nie mogę się zabrać. Serial, który jest śmiesznym horrorem, przynajmniej dla mnie.
Opowiada o bractwie dziewczyn gdzie nagle dochodzi do zabójstw. Wszytko jest bardzo fajnie zrobione tak typowo trochę jak to bywa w amerykańskich serialach, ale też nie spodziewamy się wielu rzeczy, dlatego też jest w tym serialu dużo krzyku o nic. No i trzeba obejrzeć ten serial choćby dla Emmy Roberts, która moim zdaniem idealnie psuje do roli takiej księżniczki-zołzy. Dla mnie ten serial był fajny chociaż nie polecam oglądać tego w środku nocy, wtedy jest straszny.


   Skam



Serial, który ostatnio zrobił niezłą furorę, praktycznie każdy o nim słyszał. To serial bardzo podobny do naszego polskiego serialu "szkoła" jednak dużo lepszy. Obecnie są trzy sezony i każdy opowiada o innym członku grupy przyjaciół. Co jest w tym fajnego, że przez cały sezon opowiadana jest historia i problem tylko głównego bohatera,  Pokazuje jak to bywa naprawdę w szkole, spotykamy się z czymś realnym, a nie tak jak w naszym odpowiedniku z jakimiś absurdalnymi sytuacjami. Dlatego też odniósł taki sukces.
Co jest bardzo fajne w tym serialu to, że ma bardzo krótkie odcinki i nie jest ich dużo wiec nie zmarnujemy aż tak dużo czasu. Póki co drugi sezon jest moim ulubionym. No, ale czekam na następne sezony!!!
















Co sądzicie o tych serialach? Polecacie jakieś podobne?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jak już tu jesteś, to zostaw coś po sobie! To motywuje. :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Devon.