środa, 19 lipca 2017

5 książkowych serii, które muszę przeczytać!




Hejka!

Jak mijają Wam wakacje?
dziś mam dla Was post, który jest dość popularny czyli 5 książek... reszta tego bywa różna. ;) Jak widzicie chcę Wam zaprezentować 5 książkowych serii, które są popularne, a ja nie przeczytałam jeszcze ani jednego tomu. Czasami nawet nie wiem jak ja to robię... Ale te sierie planuje przeczytać przed zakończeniem się roku 2017, życzcie mi powodzenia.




1. Szklany Tron - Sarah J. Mass




Tej serii nie trzeba przedstawiać. Chyba każdy słyszał o niej chodź trochę. Jest 100% w moim guście i po prostu wiem, że mi się spodoba, ale zawsze musi być jakieś ale, ciągłe ociągam się z przeczytaniem tej książki. Kiedyś postanowiłam, że poczekam, aż wyjdą wszystkie części, ale teraz jak sobie myślę, że każdy następny tom jest grubszy od poprzedniego to nie jestem tego taka pewna i dlatego obiecałam sobie, że muszę przeczytać chociaż jeden tom do końca tego roku bez żadnej wymówki.


2. Delirium - Lauren Oliver




Kolejna seria którą kojarzy każdy książkoholik. Byłam nawet na dobrej drodze do zabrania się się przeczytanie tej trylogii, obejrzałam serial w prawdzie jedno odcinkowy, a szkoda bo Emma Roberts jest świetna, uwielbiam ją. I jak zwykle tutaj też skończyło się na chęciach. Co ja robię ze swoim życiem.



3. Klątwa tygrysa -Colleen Houck





O istnieniu tej książki nie miałam pojęcia, aż kiedyś nie wpadłam na post jednej z blogerek gdzie wychwalała strasznie tą serię. Poszukałam poszperałam i tak zdecydowanie musi być to dobra seria. Spodobała mi się strasznie pomysł autorki na te książki i zapragnęłam je przeczytać. Szkoda tylko, że nie wydano u nas ostatniego tomu co bardzo zniechęca do czytania.

4. Percy Jackson - Rick Riordan



Obejrzałam film. Fajnie prawda? Przygody pól boga, pół człowieka nadal są mi nie znane, szkoda. Ekranizacja jest naprawdę fajna podoba mi się, chociaż nie mogę porównać jej z książkami. Mam nadzieję, że kiedyś będę mogła, nie jest tych książek dużo, a no każdy kojarzy Percego niczym Harrego.


5. Władca pierścienia - J. R. R Tolkien



Tak wiem w tym momencie niektórzy mogli upaść, ale tak nie przeczytałam słynnych książek Tolkiena. Filmy obejrzałam z wielkim zaciekawieniem, jednak jakoś nie czułam potrzeby przeczytania książek, bo co jeśli Legolas nie jest taki przystojny jak w filmie??? XD Ale teraz sobie postawiłam, że koniec z tym obijaniem się. Czytam i koniec.
 [Edit] Chciałam wnieść tutaj poprawkę, bo jak jeden komentujący słusznie zauważył nie jest to trylogia, dlatego chciałabym jeszcze w tym miejscu dołożyć prequel tej książki czyli "Hobbit, czyli tam i z powrotem", mam nadzieję, że wybaczycie mi ten błąd.


To już koniec, jakie serie książkowe polecilibyście mi do nadrobienia?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jak już tu jesteś, to zostaw coś po sobie! To motywuje. :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Devon.