piątek, 15 czerwca 2018

Nowe seriale, które zaczęłam oglądać przez ostatni rok



Myślę, że sam tytuł posta mówi sam za siebie, przez ostatni rok mało co bywałam na tym blogu. Teraz: czytam, piszę, oglądam i robię masę innych rzeczy, bo przecież mam najdłuższe wakacje życia i chcę je wykorzystać.
Ostatni taki post był bardzo dawno, ale teraz chciałabym zrobić taki mały upgrade dotyczącej mojej serialowej listy. Może znajdziecie coś ciekawego dla siebie.



1. RIVERDALE


Ten serial zna chyba każdy, zabójstwo popularnego nastolatka Jasona rozpoczyna serię różnych wydarzeń w Riverdale, a Betty, Jughead, Veronica, Archie i Cheryl. (Osobiście uwielbiam tą ostatnią, jest najlepszą postacią jak dla mnie.) Coś co bardzo doceniam w tym serialu to połączenie współczesności z latami 90, bardzo fajne połączenie.


2. SUITS

Jeszcze nie obejrzałam wszystkich sezonów, ale wciągnęłam się, jest to ten typ seriali w stylu Dr Housa czy Chirurgów, ale tym razem zobaczymy w roli głównej prawników. Przyznam, że skusiłam się na ten serial ze względu na Megan, chciałam zobaczyć jak gra i przepadłam.


3. Famous in love

Serial opowiada o studentce Paige, która trochę przez przypadek zostaje aktorką, sława pieniądze i masa innych rzeczy wpływa na człowieka. Ogólnie bardzo wciągający serial, jednak drugi sezon musiałam znieść, ale ostatni odcinek, taaak podratował ten sezon. 


4. DYNASTY


Ten serial to remake,  serialu o takim samym tytule z lat 80 chyba. Tamtego w życiu bym nie obejrzała, a ten jest mega, widzę w nim pewne niedociągnięcia, ale główna bohaterka nadrabia tam za wszystkich.  Fabułę tego serialu można opisać krótko: bogactwo, miłość i kłopoty, a co z tego wyniknie przekonajcie się sami. Ja czekam na 2 sezon, bo pierwszy skoczył się bardzo ognistą sceną. 

5. YOUNG SHELDON

Teorii wielkiego podrywu nie oglądałam, ale gdy natrafiłam przypadkiem na HBO. Mam taką mała słabość do oglądania filmów czy seriali o dzieciach, które są geniuszami, a ten serial opowiada o właśnie Sheldonie małym chłopcu, który wie więcej z fizyki niż ja. No i tak poza tym ma bardzo fajne rodzeństwo z którym przeżywa różne przygody. 


Który z seriali oglądaliście? Jaka jest wasza opinia o nich? Może polecicie mi jakieś seriale ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jak już tu jesteś, to zostaw coś po sobie! To motywuje. :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Devon.