piątek, 1 września 2017

Czytelnicze podsumowanie wakacji!!


Hejka!

Dawno nie było takiego postu gdzie podsumowuję ile to książek przeczytałam w danym miesiącu. Trochę to z mojej winy gdyż jakoś nie za bardzo wchodzi mi czytanie książek. Ale ostatnio jest z tym trochę lepiej, może nie są to jakieś olbrzymie stosy, ale przeczytałam kilka grubych książek więc może nie będzie aż tak źle, chociaż pewnie przy innych nie powinnam nawet publikować tego postu.



Lipiec

Tutaj tylko przeczytałam dwie książki, których recenzje możecie również znaleźć na blogu. :)

- "Nic do stracenia. Początek" Kirsty Moseley - 464 strony
- "Być jak Audrey Hepburn' Mitchell Kriegman -  432 strony

Sierpień

No tutaj trochę się polepszyłam. ;)

- "Obsydian" Jennifer L. Armentrout - 442 strony
- "Onyks" Jennifer L. Armentrout -  522 strony
- "Przypadki Callie i Kaydena" Jessica Sorensen - 368 stron
- "Pierworodna" Tosca Lee - 360 ston


Oprócz tego przejdę do moich kilku zdobyczy książkowych, których nie jest za dużo.




- "Dyskretne szaleństwo" - Mindy McGinnis
- "Ubuntu" - Heather Ellis
- "Indeks szczęścia. Juniper Lemon - Julie Israel
- "Kryminał tango" - K.S. Rutkowski
- "Chiński ekspres" - K.S. Rutkowski
-  "Brudne historie" - K.S. Rutkowski
- "Kroniki Atopii" - Matthew Mather








No i w te wakacje było też kilka seriali, które oglądałam chętniej niż czytałam książki. 


- "Chirurdzy" - obecnie skończyłam na sezonie 4 i nie zamierzam dalej oglądać, matura się sama nie napisze niestety...
- "Gra o tron" sezon 7 - tylko dla tego serialu wstawałam o 6 rano w poniedziałki. XD Nie wiem jak ja wytrzymam do następnego sezonu, przecież 8 sezon to będzie rzeź!!!
- "Stitchers" - Przerwałam ten serial po 1 sezonie, ale na pewno jak znajdę czas obejrzę go w całości, bo naprawdę warto jak ktoś lubi takie seriale z pogranicza fantastyki naukowej, mieszanką z kryminałem.
- "The Royals" - W ubiegłe wakacje pokochałam ten serial więc w te obejrzałam 2 sezon został mi już tylko jeden do nadrobienia, ale zapewne wyjdzie w międzyczasie 4 sezon.
-"Black mirror" - Ten serial zaczęłam oglądać pod koniec wakacji, po pierwszym odcinku byłam nim oczarowana jednak drugi nie był już taki świetny. Jednak bardzo fajnie jest zbudowany ten serial, każdy odcinek jest niepowiązany ze sobą więc można oglądać w dowolnej kolejności.

No to takie krótkie podsumowanie, mam nadzieję, że uda mi sie pogodzić szkołę i czytanie i we wrześniu będę mogła zrobić też takie krótkie podsumowanie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jak już tu jesteś, to zostaw coś po sobie! To motywuje. :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Devon.