środa, 5 września 2018

Podsumowanie!!!




Hejka!

Już kilka dni temu zakończył się sierpień i niestety niektórzy z nas musieli wrócić do szkoły, ale nie martwcie się za 3,5 miesiąca będą święta! To tak na pocieszenie. :D
Dawno nie było u mnie podsumowania, bo tak naprawdę nie było co podsumowywać, ale pomyślałam sobie, że nadszedł ten czas kiedy mogę to zrobić więc zapraszam na podsumowanie września!


Przeczytane w sierpniu!

1. "Srebrna dziewczyna" - Lisie Pietrzyk   <recenzja> 304 strony
2. "Bad boy's girl" - Blair Holden <recenzja>  512 stron
3. "Illuminae" - Jay Kristoff, Amie Kaufman <recenzja> 598 stron
4. "Indeks szczęścia" - Julie Isreael <recenzja> 372 strony
5. "Z popiołów" - Martyna Senator <recenzja> 336 strony 
6. "Pokusa zła" - M. Robinson <recenzja>  436

Czyli przez cały miesiąc przeczytałam 2558 stron co daje mi 82 i pół strony dziennie

Mini Haul


Ja nie jestem jakimś maniakiem w kwestii posiadania książek więc nie będzie ich tutaj aż tak dużo, dosłownie kilka.

~ "Marzyciel" - Lani Taylor
~ "Wielkie nadzieje" - Charlsa Dikensa
~ "Pokusa zła" - M. Robinson
~ "Żelazny kruk" - Rafał Dębski

Co więcej

Oprócz tego na blogu pojawiło się kilka postów około książkowych takich jak:
- Czy blogi książkowe są już przeterminowane? <klik>
- Recenzja Instable <klik>
- Wrześniowe zapowiedzi <klik>

A teraz moje To be read na wrzesień


1. "Z otchłani" - Martyny Senator
2. "Marzyciel" - Lainii Taylor
3. "Tusz" - Alice Brodway
4. "Zakazane życzenie" - Jessica Khoury

Mam nadzieję, że uda mi się zrealizować moje plany. :D
Przy okazji pochwalcie się co takiego ciekawego przeczytaliście w ubiegłym miesiącu i co koniecznie musicie przeczytać we wrześniu. 

Zapraszam Was na mojego bookstagram'a staram się zaprowadzić tam jakąś jedność. :D <klik>





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jak już tu jesteś, to zostaw coś po sobie! To motywuje. :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Devon.